Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

27 December 2009

BLW - first attempt

In Ajunul Craciunului. Io nu eram inca la masa, si Daris tot mieuna, asa ca Luis i-a dat o bucata de banana, decojita. I-am mai dat si alta data, dar isi pierdea repede interesul pentru ea, era o jucarie. Acum a molfait la ea cu spor, daca i-o luai incepea sa protesteze, asa, in bratele lui, fara bavetica, fara nimic, ne-a luat pe nepregatite. Apoi am venit eu si am pus-o pe picior si i-am dat banana cu coaja si taiata numai un pic, ca un con de inghetata, parea sa apuce mai bine.

Un lucru e sigur: nu ne mai putem aseza la masa fara ca ea sa ceara din bucatele noastre. Is un pic in dubiu, are doar 5 luni jumate, nu ma gandeam ca incepe ceva pana la 6 luni, dar daca ea zice da, atunci merg pe mana ei. Mai mult molfaie, suge, isi freaca gingiile, ceva ceva minuscul inghite, caci se vede in scutec, insa am vazut ca bucatile mai marisoare le scuipa, ceea ce ma bucura, inseamna ca e pe model. A dat si semne ca "se inceaca" dar a dat inapoi, deci e bine.

Apoi i-am dat o bucatica de mar, la fel l-a mozolit, a mancat cam un centimetru din el sonriendo, ii place mai mult banana, la consistenta cred, caci ca gust nu stiu cat si cum recepteaza.

Oricum, e un pic diferit in realitate, eact la fel mi s-a intamplat si cu alaptatul, eram f. sigura pe mine inainte de actul in sine. Asa si aici, cand a inceput sa tuseasca cu mancarea pe gat stiam ca nu trebuie sa ma panichez dar pe dinauntru eram nelinistita. Sper sa fie bine, cred ca mai e ceva pana sa inceapa sa manance manance, sunt sigura de fapt. Dar primul prag e mai greu de trecut. de acum ne pregatim cu masa, bavetica, pahar cu apa si tot tacamul.
Sa incepem cu dreptul!


demonstratia cu marul

No comments: