Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

10 December 2009

STTN

STTN, tare, no? Mi-am stors neuronii sa imi dau seama ce inseamna asta vreme de vreo 3 ceasuri si pan' la urma un neuron a fost mai iute, ori a cedat nervos: Sleeping Through The Night! Asta e.
Dar ce voiam sa zic e altceva, si anume ca de vreo 2-3 saptamani incoace Daris se trezeste noaptea sa ia o gustare, de fapt doua. Inainte manca pe la 11-12 la culcare si pana la 7 am, cand era schimb de scutec si de loc in pat ca sa ii dau din sanul plin, nu se mai trezea. A inceput cu o trezire, si acu is 2. Mananca un pic si adoarme la loc, de fapt amandoua executam miscarile ca somnambulii, cu ochii inchisi. Nu ma deranja chiaaar asa de tare, dar sa fiu onesta deh, preferam sa nu ma trezesc deloc, cine nu?!
Acu insa am citit un articol de pe kellymom care m-a induiosat tare. Nu se scoala neaparat de foame (desi e posibil daca e puseu de crestere) ci ca ii e dor de masa, adica de mine!!! amor E extrem de emotionant si o iubesc si mai tare pe Darisui acuma! Da, stiam ca alaptatul nu e numai de foame, normal, dar cum ca uneori uitam anumite detalii.

" If your baby wants to nurse at night, it is because she DOES need this, whether it's because she is hungry or because she wants to be close to mom."

Aici e articolul complet, mai ca imi vine sa il traduc, asa de mult il iubesc.

No comments: