Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

15 December 2009

Ce fac cu laptele?

Ce fac cu laptele congelat? La inceput Daris bea lapte matern dar si din biberon. Pe la 2 luni imi parea ca prefera biberonul, asa ca l-am suspendat, iar de atunci numai direct de la sursa. Degeaba am mai luat si biberoane mari, cautate si rascautate, cumparate online, fara bpa, cu flux redus etc... bani aruncati.

Bon.. inca de atunci ma mulgeam si scoteam cu chiu cu vai, nici mult nici putin, vreo 60-80 ml, pe care ii adunam si puneam in congelator.. pentru mai tarziu, deh, asa auzeam.

Acum vreo luna scot o portie pe care Daris a refuzat-o complet, fie ca a fost de la biberon, fie ca de la lapte. Tind sa cred ca de la lapte, are alt gust. Da, stiu ca lipaza nush ce face si schimba gustul laptelui, unii il mesteca cu laptele proaspat si asa accepta bbeii si pe cel congelat.

Eu ce fac ca de muls nu ma mai mulg de vreo 2 luni si ce bine e, by the way! ¡fiuuu!Deci nu am cu ce amesteca, si chef de muls moama, chiar ca nu mai am.

Dar am stocat ceva lapte, si numai cand imi amintesc cat chin sa il strang... pe bune, ma doare sufletul sa il arunc. E ca si cum as arunca un card plin cu bani, asa ma roade.
Unii zic ca lasa, il folosesti mai tarziu, cu cereale... dar cum am decis sa aplic BLW, pica varianta asta, doar n-o sa-i stropesc bucatile de broccoli cu lapte, no?

Deci, am muncit in zadar? Arunc cardul cu bani cu tot cu codul de acces? perdedor triste

4 comments:

Pepitzel said...

Nu e un card plin cu bani, uita-te mai bine. E doar insurance! :D
Ca si cu orice insurance: te bucuri ca n-ai avut nevoie de el cand expira!

Acu serios. Incearca cu lingurita, sau cu alt instrument sa-l oferi, poate nu e totusi de la lapte, ca ea parca mai bea la inceput din stoc... Dar raspunde-ti: de ce vrei sa i-l dai? Pup!

Dahnah said...

Mq, sa stii ca ai dreptate, e polita de asigurare, bine ca nu am nevoie, da!

Nu ca vreau sa il folosesc, dar nush ce sa fac cu el... nici nu mai am pisica sa i-l dau macar, haha! Il arunch deh, da' mai incolo :)

Lilla said...

Si noi am inceput cu BLW, dar momentan (are aproape 10 luni) avem un mix de.... de diferite tehnici si proceduri. Sunt alimente pe care le prefera in mod BLW, altele in forma de piureu.
Nu arunca laptele, fiindca copilul te mai poate surprinde :)
In vest, exista o retea foarte bine pusa la punct de colectare a laptelui matern si distribuire la copii care au nevoie (prematuri, orfani, mame cu boli severe-cancer, citostatice). As fi dat cu inima buna....
Inima imi sangera sa arunc laptele... mai bine am baut o parte eu din ea ;)

Dahnah said...

@Lilla, si eu l-as da cuiva, fie sa il amestece si cu formula, tot are ceva de castigat, dar eu aici nu cunosc pe nimeni. Il mai tin, ca mi se rupe sufletul de el.. si de mine, cum il storceam cu ochii in gura de somn :D

Ce alimente mancati voi facute piure si cum e cu BLW?