Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

24 December 2009

Craciun fericit!

M-am luat cu treburi si era sa pierd Ajunul Craciunului fara sa urez Craciun Fericit!
Primul an in 3, acum simt ca suntem o familie si am propus ca oriunde am fi in lume, noi 3 o sa ne simtim bine si o sa petrecem sarbatorile frumos, La Multi Ani, Daris scumpa! Numai am ascultat cateva colinde si mi s-a umplut sufletul de bucurie, poate datorita aminirilor din copilarie, Craciunul a fost mereu acel moment idilic pe care il citeam in carti. Asa am petrecut eu de copil. Cu brad frumos, cu cozonaci, cu Mos Craciun imbracat si cu parintii alaturi - deci era mos veritabil - sunt clipe incomparabile, nimeni nu mi le poate lua, multumesc parintilor pentru asta.

Intr-un epidod din Ally McBeal zicea odata... "cata vreme credem in dragoste, credem in Mos Craciun". Chiar asa, de ce nu am crede pana la adanci batraneti in el? De ce sa ne inacrim si sa pierdem mirajul sarbatorilor?!

Craciun Fericit!

1 comment:

Pepitzel said...

Craciun Fericit, draga mea!
Feliz Navidad, Luis!
Big, big hugs, Daris, from Santa Claus and Pepit!

All the best for your beatiful family...