Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

27 December 2009

Sunt mandra!

La noi Craciunul e dubla aniversare: o data il sarbatorim pe Iisus, o data pe Luis, pe 25 si respectiv pe 26 decembrie. A vrut cozonac, am facut doar o data in viata si culmea, a iesit ca al mamei, adica super bun. Am zis ca nu am cum cu Daris, e multa munca si trebuie sa ma intrerup pentru ea, asa ca am facut altceva: tort diplomat. A avut aceeasi soarta ca a cozonacului, adica a iesit super! Sunt mandra. Nu stiu daca mai risc si a doua oara, poate nu mai merge norocul incepatorului. Bine ca gogogile nu imi ies, dar cozonacii si torturile da!


3 comments:

Pepitzel said...

Pai tu esti multi-talent!

Happy B-Day, Luis! All the best to you and your beautiful family!

Sa fie fair... Happy B-day, Jesus!

Scriu mic-mic: nu mai stiu exact care e diplomatul, dar arata taaaareee buuuun! miam-miam!

Dahnah said...

Thx a lot!
Pai cum nu mai stii care e diplomatu'? Ala de se da la toate nuntile, ai uitat? A iesit bun si mult, Luis ne da cu portia, ca deh, "e a lui"
Nu se face greu, nu trebuie copt, ca nu ma bagam la chestii complicate.

brishtara said...

in sfarsit pot vedea si eu pozele ca de pe mobil nu puteam citi decat postarea si oricum aveam apa in gura de pofta. Acum sunt de-a dreptul uimita si parca imi dai curaj sa incerc si eu.

La multi ani dragele mele :)