Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

07 December 2009

Prima incercare

Azi mancam o banana. Daris se emotioneaza, da din maini si incepe "aa aa". Ma duc spre ea. Apuca coaja de la banana si apoi da cu moaca in banana mea. ha! Direct cu gura. N-a mancat, of course, nici muscat macar, dar a mirosit-o si dadea din buze. Nu ii dau inca, mai astept dar sunt sigura ca o sa ii placa, astept sa vedem ce o sa zica la momentul oportun.

Cand o sa luam scaunul pentru ea o sa o punem la masa, poate asa mancam si noi impreuna, caci am si uitat cum e!

3 comments:

ralus said...

mai, parca ne-am inteles! ieri am studiat un măr.
mentionez ca Mara e nascuta vineri, 10 iulie 2009!
va pup si pastrez legatura!

ralus said...

revin. ca o gluma, am cautat varsta lui daris prin blog.
nu am vazut tickerul”=))

Dahnah said...

haha! Ralu, pai sunteti cu 2 zile mai mari :) Mai asteptam cu mancarea, ca inca baga laptic de la mami, dar da, e din ce in ce mai curioasa.
Pupici