Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

22 December 2009

Prima experienta

Negativa. Adik Daris a racit. Da, si eu ma intreb, cum se poate, de unde?
Pai sunt o gramada de sanse: de la faptul ca intr-o zi is 20°, apoi in alta 4°, apoi 10°, 15°... 25°! Schimbam anotimpurile de la o zi la alta. Insa cel mai probabil e ca a primit virusii de la altii. Si inca foarte simplu: pai pe strada, in magazile, in parc, oamenii stranuta!!! Copiii la fel, cu gura cat casa, wide open. Unii se mai acopera, altii nu, noi ne ofticam, Luis se pune in mood enojo chiar si cu plozii needucati, o acoperim pe Quishiti, dar degeaba.

Asa ca sambata noaptea, spre dimineata, vad ca Daris are mucioi, hmm, duminica la fel, febra 38.8, picaturi de Tempra cu gust de struguri, fara strambaturi. Am facut de toate, clasice cu ser fiziologic si o pompita enervanta pentru nas, si neconventionale cu laptic de mama in nas, ca citisem ca functioneaza ca un anti-bacterial, umidificator cu ceai de musetel in loc de apa, Vick cu ulei de eucalipt, aloe si musetel. Am dormit in scaunu' miscator, am leganat-o si am tinut-o la verticala ca de nu se ineca. O noapte. Ieri a dormit juma in scaun cu Luis, apoi in pat cu mine.

Nu am gasit aici, asa ca a trebuit sa comand ceva in loc de pompa aia stresanta (pe care o folosim insotita de jocuri si moace de clovni, ca sa ii distragem atentia) si am gasit NoseFrida asta, the snot sucker carcajada. I hope it really sucks!

Partea buna e ca azi deja era mai bine. Puternica Quishita asta. N-a mai facut febra nici ieri, mai tre' sa alungam mucioii de tot.

Uof, pentru noi a fost cam ciudat. Eu initial nervoasa. Nu prea stiam ce sa fac si daca fac bine. Apoi.. cum, copil alaptat exclusiv se imbolnaveste la 5 luni?? Nu! Nu e asa scriptul!
Amandoi am stat pe net, cautam informatii. Luis cu o mana pe tastatura, cu alta pe telefon sa vb. cu pediatrul. Duminia seara zice "ma doare sufletul" si avea moaca trista. Eh, exact acelasi lucru am simtit si eu cand am fost prima oara la vaccin, te doare rau, rau de tot cand e vorba de copilul tau. Incomparabil.

Ce ne-a tinut up a fost ca Daris a fost mereu vesela, ne-am jucat, a ras, chiar daca mai respira asa pe gura, ca Pancho obosit.

Maine sper sa treaca de tot. Si sa nu mai vina.

2 comments:

Pepitzel said...

Sanatate Darisutei! Las' ca trece! Alaptata exclusiv, forme usoare, e si asta ceva. Pupam!

elena_elless said...

Si noi am patit-o cu micuta noastra.
Am folosit cu succes hydrasense nasal aspirator, care pare sa fie acelasi gen de aspirator cu ce ai gasit tu.

Daca te ajuta, noi i-am pus o perna sub saltea, ca sa fie putin mai inclinata in timp ce doarme.
Get well soon!