Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

09 April 2010

BLW (kind of)

Dimineata: papaya, pepene rosu, banana - trei sferturi pe jos, o bucata de banana in cap si ceva micut la burduf.

La pranz: piept de pui marinat delicios dupa sfatul intelept al mamicii lui Oliver (lamaie, ulei, usturoi, cimbru si cilantro eu - scrie ea mai incolo reteta), pentru toti, 2 bucati fara sare pt Daris si restul noi. Broccoli aburit pentru ea si am luat si noi si legume congelate-descongelate pentru noi si i-am dat si ei (morcov si pastai).
Dari a mancat doar carnea. Pe brocol incepe sa-l urasca, morcovul n-a fost niciodata preferatul ei iar pasatile le-a zapacit un pic si atat.

Seara: aici e kind of BLW adik nu e gran sonrisa caci Luis i-a dat intr-o seara vreo 5 linguri de cereale (pe care de altfel nu le mai suporta demult la micul dejun, mancat cu mana) cu o juma' de mar si juma' de banana. A ras tot, ha! Din nou... cand mananca atat la BLW? Never!
Bon, ideea e ca si asta seara i-am dat vreo 5 linguri de cereal cu jumatate de banana, s-a facut cam juma de pahar si dat cu lingurita. A ras tot, a vrut mai mult gran sonrisa
Deci seara nu mai e BLW. Nu imi teama ca o sa invete numai cu piureuri, de fapt ma bucura oarecum ca pot sa ii dau si asa, te scote din impas, pe.un avion, o masina, undeva uitati de lume, iaca bagi un borcanas de mancare si te-ai scos!

Maine facem paste, astea ii plac in general.

No comments: