Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

17 April 2010

Despre poze

E un post urat, dar am Avizul ala scris pe aici, asa ca imi permit gran sonrisa
Vad muulte poze intr-o zi, cateva zeci, uneori multe zeci, numai pe forum sunt peste 100 de mamici cu care "am crescut" impreuna, apoi prieteni, blogs si uite asa se aduna.

Ma-nerveaza urmatoarele lucruri:

1. cand boss.ul contului de poze pune nenumarate in aceeasi pozitie, de daca ii dai repede se face ca un filmulet. 100 de poze cu bebele cu mana in sus, in jos, capul spre dreapta, stanga, un muc mai jos si altul tot mai jos. Ma dispera! aaargh Nu ca nu ar fi copilasii astia frumosi, dar mai bine faci un film cand bb se muta de pe-un picior pe altul si gata, decat asa frame to frame, e tot acolo si un pic mai putin enervant.

2. cand un user nu face albume separate si incarca 500-700-900 de poze in acelasi album. De tre' sa stai kklau de timp sa se miste ceva, iar daca mai ai si 10 tabs deschise, om te-ai facut!

3. webshots-ul. Eu am laptoputz. Micutz si fara mouse. La webshots nu merge din sageti, tre' sa dau in sus si in jos ca sa vad o poza intreaga si la next picture tot nu merge din taste, asa ca dupa o vreme ma disper si renunt a mai vedea poze. da, stiu, tot eu pierd. Imi place Picasa.

Cam asta, putin si am Aviz, deci nu se supara nimeni sonriendo

No comments: