Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

02 April 2010

God bless BLW!

Si pe prietenul Oliver, ca daca nu era el, nu mai cauta mamicuta lui despre subiect, si nu imi mai zicea si mie si uite asa mixam fructe si legume toata ziua de stricam blenderu'.

De ce tocmai acum? Ca uite asa am putut eu sa tai pentru salata boeuf in liniste si pace, exact juma' de ora, cu Daris langa mine, ea mancand in scaunel frumos, fara sa zica miau.

Ea terminase un pic mai repede, asa ca i-am mai dat cate un morcov, cartof si carne din ce taiam eu si in final am fost gata amandoua.
How nice is that, eh?!

3 comments:

Pepitzel said...

Noh ai vazut cum se impaca utilul cu placutul? :))

Si acum ma intreb, oare de ce mama lui Oliver nu are salata de beouf in frigider??? Hmm...

:-*

Paste fricit!

Clara said...

Hai ca-i nostim!!! Mama de Bryce n-are nic', nic' in frigider. :) Fug la socrii. Mincam oua de cicolata.:) Hai va pupacim si da, si noi ne dam mare cu Bryce care maninca cite un mum mums la intilnirile din parc cu mamici in timp ce mamicile si bebicii se uita cu admiratie sau invidie??!!! :)
Gata, Paste Fericit va dorim cu multa lumina in suflet.

Dahnah said...

ei, daca nu salata boeuf altceva tot gasiti voi pe-acoloo, haha!
Clara mai smechera, fuge de-acasa si gata
Pup si Paste Fericit!