Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

07 April 2010

Ne-am impotmolit!

Cu mancarea. Intr-o zi nu a vrut sa manance aproape nimic dimineata si nimic la pranz. Seara nici nu am mai incercat. Si de vreo cateva incoace cum ca nu prea mai are chef. Fructele dimineata mai au trecere, mai ales daca nu ii pun tot in fatza ci cateva doar si apoi mai adaug (cu ocazia asta folosesc si semnul de "mai mult"), dar la pranz e cu cantec. Cel putin legume aburite nu mai sunt la moda deloc. Daca e carnita sau paste, da. Cred ca tre' sa ma apuc sa gatesc, caci asa cu aburitele simple si neelaborate nu mai merge.
Azi am facut paste cu legume (broccoli, dovlecel, ardei rosu, pastai verzi), adica era o punga de aia congelata cu toata amestecatura asta si am blenduit o rosie cu smantana. Asta a mancat ceva mai bine. Dar tot sterge tavita cu mana si arunca tot in dreapta-stanga.

Ori s-a plictisit de legume simple, ori e de la caldura (azi: 38° - feels like 41°, sencs a lot!!!), ori gata vrea mancare pe bune, adica facuta. Cam nasol ca noi mancam cam pe apucate, uof!

So, vreau retete BLW! Help!

4 comments:

maria said...

da nu trebe BLW special. poate fi ce mancati voi de zi cu zi si adaptat sanatos pentru ea.

tanti gill zice ca e normala treaba cu nu ma mai intereseaza o bucata. so just keep walking johnny! :)

Dahnah said...

da, cam greu cu ce mancam noi... dar asa o sa adaptez pana la urma.

adelle said...

Hello, bebelina mea nu a mancat mancare 2 zile (doar lapte) si a 3 a zi am vazut 2 dintisori jos. Poate asta sa fie si motivul la voi?!

Pentru masa de pranz eu fac supa cu diverse legume si cereale, mancam si noi si papa si bebe. Noi ne punem separat in farfurie sare, piper si alte condimente.

Pepitzel said...

Las-o asa, numai nu te frustra. Pentru ca e alaptata nici macar nu e necesar sa manance in fiecare zi solide. Daca papa bine, daca nu sari peste. Incearca totusi si altceva, s-o fi plictisit cu jucaria de pana acum. Laptic si rabdare, are dreptate si Maria si adelle.

Noi avem faza asta once in a while, zile in care doar le pun in fata si el le da la Rex, ma si intreb de ce mai spal tavita si bavetica. Si apoi de niciunde vine cate o zi in care mananca bine de tot. Poate nu sunt nici ei chiar hotarati ce si cum. :))