Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

21 April 2010

Smart azz

Bei, tot scrie ca astia micii is dashtepti tare si ca absorb ca un burete, dar parca uitam. Pisici nu mai avem, am avut 3, pe rand, si cu 2 intersectii de cate 2, adica Quishi cu Quishiti si apoi Quishiti cu Pancho (care era pisica ei, bastards - adica noi, ca l-am dat!)

Acuma Dari are un nou prieten - cocosu'! :) De doua zile i-l arat si ii vorbesc despre cele 3 gaini care mananca degeaba si cocosul care ne freaca la 6 am cu cantecele lui sub geamul nostru de zici ca-i mariachi. Dari il iubeste tare. Deci numa de 2 zile i l-am aratat iar aseara tot voia la geam ca sa il vada. Cum o luam de acolo cum incepea sa planga de nu mai stiam cu ce sa o pacalim. Azi am experimentat: numai daca aude cuvantul "cocos" scoate un chitait ciudat de soprana bucuroasa, intoarce capul si intinde mana spre fereastra. Beei, deci stie ca tipul ala are nume de "cocos".

La masa cand ii fac semnul si ii zic "apa" intoarce capul spre canita cu cioc, dar deh, asta tot facem de cand a inceput sa manance, adik de 3 luni. Dar cocosu? Asa de repede? Deci trebuie profitat, ca baga tot la cap astia micii.

Cand aude "mancare" clampane din "dinti", adica din gingii, ca un mosulet caruia i-a cazut proteza, e haioasa rau! La "lapte" vine spre mine si ma trage de bluza, dar nu "signs back", inca mai astept. Tre' sa caut semnul de cocos ca sa stiu cum sa ii fac, haha! Nu il aveam planuit.

Asta e investitie pe termen lung, acum tre' sa bagam sa ingrasam porcul pare-se si desi ai impresia ca latri degeaba apoi and or scoate ei tot ce au absorbit (si bune si rele, haha!) om vedea ce isprava am facut. Zic bine?