Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

21 April 2010

Gourmet

La borcan, ma scuzati. Am iesit la plimbare cu vreo doi biscuiti la mine, just in case. Pe drum Daris i-a halit repejor, mi-am dat seama ca ii era foame, asa ca ce sa fac, sa ma intorc acasa? Am intrat la magazin, am cumparat un borcanel de mancare, Gerber Gourmet, curcan cu vegetale, ca tot nu ii fac acasa curcan (chiar, de ce?), niste lingurite de plastic, o apa cu cioc, servetele si am mers in parculet, de fapt a la Plaza. Mancare pentru porumbei aveam de acasa (bine ca de astia am avut grija!), i-am hranit si Daris s-a bucurat tare si apoi am hranit-o pe ea. Cu piure si la borcan! Stie sa deschida gura, a mancat tot. Ma bucur ca iaca asa mai iesim dintr-un impas. Si pentru asta, am stat vreo doua ore afara, ne-am mai plimbat, mancate (ea), baute si odihnite.

No comments: