Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

25 April 2010

Pisica in noapte

Daris asta le face pe toate organizat. Step by step. A inceput cu rostogolitul, tarziu l-a masterizat. Apoi cu ridicatul in fund, de stat statea in fund devreme, pusa de mine. Apoi se tinea de picioarele mele sa se ridice. De cele mai multe ori se ridica in genunchi si statea asa bine merci. Uneori si in picioare. Apoi de marginea patului - ea pe pat se ridica si privea in jur.
In patru labe a inceput sa se ridice, la inceput cu mainile drepte si cu fundul plecat. Apoi fundul balansandu-se si in final cu mainile si picioarele inalte.
Acum vreo saptamana, cand o adormeam, adica eu adormeam si ea nu avea somn, pe intuneric, in pat, ea s-a pus in 4 labute si a inceput sa dea din ele, sa se miste, numai ca eu adormita am prins numai ultima miscare.

Ieri dimineata s-a trezit ca de obicei, in fund, si-a inaltat cele patru labute, capul pe spate, pozitie de pisica zvelta si a inceput sa o ia de-a busilea. Exact asa, fara emotie, fara nimic nou, de parca facea asta de cand s-a nascut. Azi nu a mai vrut. :)

4 comments:

happy-mami said...

Felicitari, Daris! Drumuri bune catre sertarele lui mami :)
Dahnah, cum se zice la voi la mersul de-a busilea?

Pepitzel said...

Bravo, Daris!
Ei, iata! :-*

Clara said...

Felicitari, Daris!! Si, da, raftuiala placuta. Poate facem un schimb de experienta: ce e in raftul tau cu ce in raftul meu.:) Pupici

Dahnah said...

merci fetele, vad ca nu mai are chef de mers, hehe!
@happy mami, se zice "gatear" de la "gato", de aiai ii zicea lui ca "pisiceste" adik merge ca pisica :D