Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

14 April 2010

In vizita

Da, stiu, altii pleaca peste mari si tari, dar pentru noi azi a fost prima oara cand am fost cu Daris in vizita. La niste prieteni. Nu departe. Nu ca mi-a fost teama dar ma gandeam la una alta. Quishita noastra a fost tare cuminte, s-a jucat cu jucarii de pe acolo, caci prietenii au o fetita de 2 ani si un bebe de 3 luni, s-a jucat si cu fetita, care, de altfel cam obraznica si neascultatoare, s-a uitat la tv, a tras o portie de lapte, numai ca nu a vrut sa doarma, desi ii era somn.
Ea e sociabila de obicei, ii plac mult copiii, in parc ii striga si intinde mana dupa ei, la fel si cand vine cineva la noi cu cate un copilas. Eu am tras cateva piña colada, cu nitel alcool, desigur, tre' sa doarma bine Dari in noaptea asta! tontín

Cand eram insarcinata mereu imi spuneam ca venirea unui copil nu trebuie sa iti schimbe radical viata, ci normal e sa il incorporezi pe micut in viata ta, cu modificarile de rigoare, fireste. Poate noi am exagerat un pic, Dari nici nu doarme decat la san si in pat cu mine, nu cu oameni in jur, zgomote si mai stiu eu ce (ca de exemplu copilasii prietenilor), asa ca am decis inconsitient sa fim mai rigizi. Sau poate pur si simplu viata noastra era si inainte atat de boring incat ea nu a facut nici o diferenta, s-a mulat pe ce a gasit si helllooou.. abia acum imi dau eu seama de asta.

De iesit, am iesit aproape in fiecare zi, si cand era cald si cand era frig, dar mereu in parculete sau de-a lungul soselelor, ca sa implinim kilometrajul impus de Daris, caci pe loc repaus nu ii placea.

Anyway, cu prima ocazie cred ca o se iesim si undeva sa mancam in vreun local, fara prea multa teama. Si pana la urma urmelor, daca plange ce-i? Putem trece peste orice moment!

No comments: