Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

14 April 2010

Dupa nastere...

Sarcina mea a fost una fara complicatii, cu unele auch-uri, fireste, dar in general totul bine. Nasterea la fel. A nu se confunda insa cu o vacanta in Bahamas. Totul hokey, asha.

Dupa ce am nascut am avut doua probleme: constipatia si durerile de spate. Razboiul nu e castigat pe nici un front inca, dar ma simt oarecum victorioasa ca mi-am extins un pic imperiul.
Constipatia a fost destul de nasoala, alaptam mult, desi beam destule lichide, tot nu era destul, lucru care se vedea si pe fata uscata si parul maltratat. Nici nu mancam des supe/borsuri ci mancare mai de oameni fara timp. Doctora cu care am nascut mi-a recomandat Senna, f. buna de altfel, dar pentru moment. Am incercat sa imi mai schimb alimentatia, foarte greu am reusit. Am tinut-o in hopuri pana acum, la 9 luni. De acu sper sa fie ok. Am mai bagat niste borsuri intre timp. Era si cazul, caci hemoroizii isi faceau de cap, si erau de aia interni, ascunsi dar raniti.

Cea de-a doua problema, durerea de spate, e si ea cu hopuri. Pe asta nu am rezolvat-o de tot.
Cauzele ar fi mai multe: poate incepand cu epidurala (care practic nu mi-a dat nimic de rafuiala, dar cine stie), apoi eu am acuzat mereu faptul ca alaptam noaptea culcata, ca mai toate mamele, si asa ramaneam caci adormeam uneori cu bluza de ma batea vantul la subrate si fireste, intr-o rana. Partea proasta e ca scenariul continua tot asa, tot mai mult pe-o parte dorm, tot de la alaptat. Ar mai putea fi puratatul: wrap, sling sau in brate. De foarte curand mi-am dat seama ca nu pun chiar perfect purtatoarele astea, mereu mai e cate un chitibus, drept pentru care ma doare spinarea. Asa ca toate adunate si cine stie ce mai e in plus dau dureri de spinare pe care nu le-am avut in sarcina.
Si aici in hopuri cu ameliorarea. De cele mai multe ori imi trece (temporar) cu digipunctura (care nu e nici un dragon asiatic cu care nu sunt de acord, ci pur si simplu se preseaza anumite terminatii nervoase). De-acu stiu singura si ma apas si singura uneori, pe punctele la care am acces. Am mai citit ca ar trebui sa imi "intaresc" spatele, adica sa fac exercitii nu doar de intindere ci mai ales de rezistenta, adik ridicat fiare. O sa incep, cand insa, asta nush.

Deci cam astea imi sunt of.urile, in rest toate bune si frumoase. Nici paru parca nu imi mai cade.

No comments: