Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

14 March 2010

2 luni de BLW

Daris a implinit 8 luni, deci avem 2 luni de cand ea papa singurica. Cred ca e mancacioasa gran sonrisa, nu le are cu somnu' da' le are cu halitul... bun si asta, din doua una macar.

Eu pana acum am fost destul de precauta, si cel mai cool e ca nu am planuit asa, ci i-am ales mancarurile instinctiv. Eu la inceput am zis ca merg pe principiul BLW - de toate de la inceput, caci bb stie el ce sa aleaga - exact ceea ce are nevoie.

Ieri i-am dat iaurt. Am intentionat sa ii dau cu lingurita, dar mi-a iesit smecheria si am lasat in felul urmator: iaurt amestecat cu banana pasata si pus pe paine prajita. A supt Daris la greu, si iaurtul si painea. Apoi cand mai lasa o bucatica, iar mai puneam iaurt, de data asta fara banana. Si pe ala l-a lins, deci ii place.

Ii place painea, si tare si moale, si uscata si prajita, cum o fi.
Update: azi i-am mai dat rosii, castraveti (mai mult pentru gingii) si tortillas, nu a refuzat nimic. :)



5 comments:

happy-mami said...

La multe lunite, dragalasa Daris!
Doamne, ce frumos papa! O minune de fetita.

Clara said...

Da, da, la cit mai multe lunite!!! Te pupam dulce, dulce cu gust de banana si iaurtel.:)

Dahnah said...

Multumesc frumos mamicute de ingerasi autodiversificati. Pups back! :*

Pepitzel said...

La multi ani, Daris! Esti o papusa minunata!

Scuze de intarziere, eu-s cu capu-n straitza mai nou... :p

Mamica Vally said...

La multe luniteeeee printesica Daris! mananca foarte frumos :-) mi-e simpatica foc muahhhh !