Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

04 March 2010

Homeopatele

Daris a inceput sa tuseasca acum cateva zile, exact in aceeasi zi cu Luis ceja intrigante. Din intamplare sau nu, exact cu o zi inainte vazusem intr-o farmacie Oscillococcinum si ma dadeam cu capul de pereti ca nu stiam ca gasesc si aici (la cat am tanjit dupa asa ceva in timpul sarcinii, uof uof!).
Asa ca am zis sa ii dau Dariei bilute de astea, apoi mi s-a aprins becul... ia sa ii dau homeopate si pentru tuse!

Asa ca de la farmacia homeopata i-a dat cate 0 picaturi de Arsenicum Album, la 2 ore. E cam aiurea ca juma' de ora inainte si dupa nu tre' sa bage nimic in gura.
Daca tot eram in zona am zis sa iau si ceva pentru dintii astia care tot o chinuie: Calcarea carbonica.
Am citit frumos despre fiecare, dau bine.

Daris nu a avut febra deloc, doar o tuse asa si usor nasul astupat, pare ca e pe trecute, de 3 zile e asa. Oricum, daca e pe final, dupa cum pare, a fost o chestie usoara si cel mai tare ma bucur ca am apelat la homeopatele astea. Sa vedem daca trece tusea de tot. Hope so! sonriendo

3 comments:

happy-mami said...

Multa sanatate, Daris si tati! Speram ca v-a trecut deja :)
V-a dat Calcarea Carbonica pentru ameliorarea durerilor de dinti? Tot asta i-a prescris-o homeopata si lui Filip pentru intarirea imunitatii, cumva ca inlocuitor de vaccinuri. Si tot cc i-au si eu in perioada asta, printre altele mi-azis ca ajuta lactatia. Interesant cate valente are un singur homeopat.

Dahnah said...

Da, asta i-a dat, dar o unica doza... nush de ce asa. Are o multime de "foloase", am citit pe net. Eu pt. lactatie nu mai iau nimic, oare ar trebui?

happy-mami said...

Nu stiu. Nici la mine nu eram sigura daca am nevoie sa sustin lactatia intr-un fel. Dar din cand in cand ma apuca teama sa nu pierd laptele.