Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

11 March 2010

BLW

Ieri i-am dat ciuperci aburite si marinate cu usturoi. I-au placut desi mai mult le sugea (si se murdarea la greu) caci erau cam elastice ele asa, dar numai pe alea le apuca.

Azi: mamaliga cu branza!!! Yupppy! A venit mamaliga din Romania, trimisa pachet de Andre. Cel mai fericit de pe planeta - Luis. Dar nici Daris nu s-a stanjenit, a mancat tot ce i-am pus. Si ca nu i-o dau goala am pus si vreo 3 fasii de branza de-a noastra, gen cascaval (cu sare, normal!)

Maine creka ii facem tort de mamaliga cu branza. Oare smantana pot sa ii pun peste? gran sonrisa


3 comments:

Pepitzel said...

Haha, marfa, tataie! Multa ati primit? Trimit si io, ca-i mai eftin transportul! :))

Pofta buna!

happy-mami said...

Chiar ma intrebam azi dimineata daca pot sa-i dau ciuperci. Si, iata, raspunsul! Multumim ca notezi aici tot! Mai ramane sa le si pape :)Bune si supte pentru inceput! Va pupam!

Dahnah said...

@happy-mami, cred ca se poate, nu stiu sigur, haha... pe principiul ca la BLW orice e permis oricand... BB decide daca mananca sau nu.
Oricum eu pana acum am fost foarte precauta si fara sa planific, dar asa instinctiv nu i-am dat multe si iaca au trecut deja 2 luni de blw, deci follow your instinct.

@mQQm, am 2 kile acu... daca ar fi dupa Luis le-am termina intr.o saptamana, haha!
Ia ca nu m-am gandit ca pot sa iau si mai de-aproape, si in US e cu siguranta, numa la noi, in tara porumbului nu gasim malai. De toate felurile de porumb macinat numa asa grunjos ca maialul nu. Merci