Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

15 March 2010

Meniu

Dimineata iaurt cu banana peste paine uscata. Foarte delicios. Trebuie sa mai incerc si cu alt fruct amestecat. Dari suge painica aia de o zapaceste, cum lasa una cum ii pun iar iaurt peste si tot asa.

Apoi mamaliga goala - pofta caci mancam noi. Putin, de emotie, nu de foame.

Inainte de a doua masa - o feliuta de portocala. Si apoi alta, si alta... in total 3 sau 4. Fara pielita. Prima data si i-a placut.

Broccoli, conopida, dovlecel si niste urme de morcov pe care nu il prea iubeste.

(si aseara un varf de inghetata de lamaie, haha, Luis, ca eu nu as face asa ceva: "I-e pofta si ei!" pe romaneste, ha!)

5 comments:

Clara said...

Eu am mai pus in iaurtel mar ras, afine tocate marunt chiar smashed, caise uscate taite foarte fin, niste gem de piersici natural, fara zahar, capsuni, cam asta...Bei, deci ma enervozezi cu mamaliga ta. :) Si eu mi-am adus malai din Romania da' nu am ceaun si parca nu-mi iese la fel la gust. Oare sa-i spun lu' maica-mea sa-mi aduca un ceaun cind o veni ea la noi? Ha, asta cu inghetata o stiu si eu, mama soacra i-a mai dat sa linga un popstickle.:)

happy-mami said...

Hei, noi nu facem mamaliga din ceaun, ca nu se mai gasesc decat de aluminiu si ala nu e sanatos deloc. In cratita iese foarte bine!
Ma bag si eu aici, desi nu-s tocmai on-topic. Oare mai citeste Clara comentariile aici?

Dahnah said...

Deci nu tre' sa mai scriu meniul nostru zilnic - mamaliga in toate combinatiile, hahaha!!
N-am ceaun, da' am o oala cu maner, foarte groasa, si acolo facem mamaliga, iese super (ca sa nu mai zic ca Luis o face, nu io).

Mamaliga la cratita? Nu stiam. Si nu se afuma sau se arde?

happy-mami said...

Iese la fel ca aceea de ceaun. Acum sunt la mama si imi dau seama ca nici ea n-a avut niciodata ceaun :)

Clara said...

Am citit Happy-mami sar'mina. Eu mi-aduc aminte ca mama avea niste ceaunuri de-ala vechi, erau negre, unul mic si unul mare. Mi-e pofta de mamaliga aia pe care o mincam la tara ( asa rotunda si aburinda de o taiai cu ata), mie asta de aici nu-mi trezeste aceleasi gusturi in memorie ( ca Proust cu madeleinele). Da' poate cind vine mama o face ea ceva diferit si o iesi mai buna.:) Pupici dulci fetili.:)