Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

04 March 2010

Reteta

Am adaptat o reteta pe care Daris a mancat-o cu placere:

-1/4 ceapa
- usturoi
- 1 lgt ulei masline
- 1/2 cartof dulce
- 100 ml lapte (matern sau formula)
- carne vita sau pui (optional)

Se inabusa ceapa si usturoiul su putina apa si ulei.
Se adauga cartoful dulce taiat cubulete.
Se adauga apa si se lasa la scazut.
Cand e gata se pune in blender cu 100 ml lapte, se adauga bucatelele de carne fiarta (optional) pana se formeaza un piure.
Se poate da asa bebelusului.

Eu ca sa il fac BLW l-am pus peste pastele fierte (cu usturoi, piper si anason).
Azi am mai presarat si putina branza peste sosul de cartof dulce.

Daris s-a mozolit bine, a mancat si cu mana si i-am dat si cu lingurita numai piureul. Stie sa deschida gura, dar prefera sa apuce lingurita si sa fie ea in control, deh, e invatata cu mana.

Pofta buna!

No comments: