Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

15 March 2010

Laptele

Eu nu m-am preocupat niciodata ca daca raman fara lapte si chestii de astea. Cata vreme bebe suge ai lapte. Punct.
De cand cu solidele cum ca Dari bea mai putin ziua, nu si noaptea. (vorba lui Luis: "nu merci!")
Eu nu vreau sa ii raresc mesele de lapte, caci vad mancarea ca pe ceva extra.. nu in loc de.

Acum bea cam asa:

- 10 am in pat, la trezire
- 3-4 pm, dupa prima masa de solide de la 1 pm (micul dejun gran sonrisa)
- 8 pm, uneori uit sa ii dau asta, caci ori suntem pe-afara ori nu apuc sa ii dau a -2a de solide si se suprapun, dar daca nu am neuronii plecati in vacanta o pun la san si pe la ora asta.
- 10 pm la culcare, intai goleste 1, juma' de ora somn, goleste al 2 lea si somn iar.

In timpul noptii.. mm Dumnezeu cu mila, cine stie cat de mult si des bea, ca se scoala de 3-4-7 ori, neregulat.

Se pare ca spre seara e intervalul mai scurt intre mese, vaz io acum. Asa a iesit si s-a repetat, nu l-am premeditat.

6 comments:

Pepitzel said...

Mie mi se pare ca-i dai rar ziua. Da' bine, al meu a mancat des de la inceput. Asa o idee ce mi-a venit, sears zice in the breastfeeding book ca e f important sa isi ia ziua toata cantitatea de lapte de care au nevoie, ca altfel se trezesc noaptea sa si-o ia. Dunno, just saying...

Dahnah said...

da, stiu si eu ca daca nu ii dai ziua compenseaza noaptea. dar nush cand sa ii mai dau in plus, ca intre astea mai are si 2 de blw. e de 4 ori ca incepem ziua la 10 am, pana atunci mai baga ceva... dar o consider na in tp somnului. cat de des mananca Oliver? Aoleu, la inceput eram si io la 3 ore si cate o ora sau o ora jumate suptul... do not remind me! :D

happy-mami said...

Si Filip bea laptic foarte des ziua, n-as putea spune un interval. De multe ori vrea fix inainte de masa de solide. Noaptea doar de vreo doua ori cred, nu-s sigura. Dar acum fiecare bebe cu ritmul lui. Important e sa nu se lase de supt :)

Dahnah said...

merci mult fetelor.
eu zicam ca bea prea mult, cum am auzit ca in general le mai dau bbeilor vreo 3 mese de lapte... dar acu o sa incerc sa introduco alta de lapte, chiar asa. Mai ales ca am vazut ca uneori Dari bea lapte si dupa solide, deci nu se "umple" cu alea.

Vad ca dimineata as avea mai mult timp... bag micul dejun mai devreme si mai pun un lapte.}
Merciiii :*

Pepitzel said...

Nah, ca noi rar am ajuns la 3 ore intre. El tot timpul isi aminteste si mai vrea un pic. Eu ii spun ca "touches base with home". Uneori mananca, uneori bea :)), alteori doar verifica sa fie toate la locul lor, mi-e greu sa spun cat, dar cam la 2-3 ore max intre 8 dimineata si 10 seara. Incearca si asta, cine stie. Succes! Si pupi!

Dahnah said...

@mQQm, poate de aia nu prea vrea solide O., ca e mereu plin :)

Azi i-am mai dat o masa de lapte in plus, la 1 .. sa vedem cat baga la noapte :D