Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

10 March 2010

Good naps

In cartea cu somnul zice ca "good naps" inseamna "good sleep at night" si din experienta mea pot sa zic ca intr-adevar, cand nu doarme ziua nu doarme nici noaptea. Nu merge faza cu.. ce bine ca n-a dormit mult in timpul zile, ca sa doarma bine la noapte. Nu. Nu recupereaza noaptea ce a pierdut ziua (ca la mancare).

Ieri a dormit Dari de 2 ori , cate 1.45h fiecare. Cu mine in pat. S-a trezit la 10 am si apoi la 12 iar a vreut nani, am pus-o in pat cu mine, cu laptele la furtun si a dormit aproape 2 ore. Ca niciodata! Pe la 6 pm iar ii era somn, am repetat miscarea, la fel a dormit aproape 2 ore.
Seara normal ca nu a mai dormit la 10 ca de obicei ci pe la 11 in pat a supt pana la 11.45 si apoi somn. Dar s-a trezit de nush cate ori!!! Nu a dormit bine deloc noaptea. Nu stiu care e combinatia: dinti, moftureala, sete, foame... ca se mai trage de urechi cand se trezeste, apoi adoarme la san si gata. Dar de multe ori pe noapte.

Deci inversul n-a mai mers... a dormit bine ziua dar noaptea nu a mai dormit la fel. In schimb cand nu doarme bine ziua, nu doarme prea cool nici noaptea. Uof!

Azi a tras un nap tot in pat, am zis ca repetam figura, dar nu a fost mai mult de 40 de minute.

No comments: