Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

25 March 2010

Bebe Ikrans

Dari are 3 ikrani gran sonrisa (cine a vazut Avataru' stie): ikranu sef sunt eu, mama-ikran, caci cel mai des eu o car, fie in wrap, fie in sling. Urmeaza tata-ikran, care o poarta ocazional in wrap (si urmeaza sa ii fac si un sling caci al meu e roz si e prea "gay") si uneori bebe-mobilul ikran, sau carutul, impins mereu de ikranul tata.


Azi am carat-o 2 ore in sling, nu o mai purtasem intr-un sling de luni bune. A fost ok, dar parca tot wrapul e mai comod.
As vrea un mei tai si un wrap original, nu mai prind o oferta pe ebay, uof! Iar sa fac mei tai mi se pare prea greu. Abia am facut un nou sling pentru sora, care in curand o sa fie si ea Ikran. In doua ore. :)

(sling pt bb de Andre)

4 comments:

maria said...

naste andreea?! ce tare! sa fie sanatosi! sa le traiasca! ce e?

Dahnah said...

da, acusi, prin mai trebuie, merci. E baiat! haha, ca sa aiba pereche Dari! Acu umbla ce si cum sa cumpere si eu cu sfaturile de la distanta :P

maria said...

foarte frumos!
sa va traiasca! poate asa te hotarasti sa zbori in tara, nu?:)

Dahnah said...

de-ar fi dupa mine m-as teleporta si maine :D