Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

04 March 2010

Metoda cu somnu'

Dupa cum ziceam, cel mai bine a dormit 2 nopti cand am ajuns tarziu acasa si nu ne-am mai tinut de ritual, haha! Oricum, nu o sa iau asta ca pe o chestie buna gen "vezi, asa trebuie facut"!
In unele seri am mai sarit, dar tind sa cred ca e o practica folositoare ritualul de seara, baia, cititul, oricare ar fi el.

Pana acum: pentru ca adoarme la san, am aplicat ceea ce zice Pantley sa te retragi de cateva ori si sa lasi pe bb sa adoarma fara "biberonul" in gura. Vrea din nou, te executi, nu i-l refuzi, si tot asa de 100 si 1000 de ori pana zice bb "ok, fara". Daris de multe ori se trage singura in partea cealalta, deci pe muchie de a dormi, ceea ce e f. bine. Alte ori ma retrag eu, dar raman langa ea, cu boob-ul ori lipit ori apucat de manuta ei grasuna pana o simt ca a luat un somn mai profund si apoi gata.
Deci zic ca asta e un succes.
Mai nou isi cauta ea singura pozitii de dormit. Se foieste cand pe-o parte cand pe cealalta. De cateva ori a dormit aproape pe burta, nu 100% dar oricum. Ea cum n-a fost invatata pe burta nu prea stie metoda asta, desi se spune ca bbeii dorm f. bine asa. Dar deh, eu am considerat ca riscul de SIDS mai mare in aceasta pozitie e un motiv hotarator s-o invat sa doarma cu moaca-n sus.

Number 2: re-adoarme shushu-ita, de multe ori. Din nou e un skill point. Ori ii pun mana pe burtica, ori pe spate, ori pe cap, sau alete ori numai shsh e suficient.

Cred ca de la o varsta invata si ei sa se auto-linisteasca, ceea ce ne scuteste pe noi, mamele de trezirile alea infernale.

Deci a evoluat intr-un fel.
Totusi.. de ce nu dormim? Pai de la dinti! 'Tu-le mama lor de dinti, ca s-au suprapus cu planul meu de atac, asa ca nu pot zice da sau ba la strategiile implementate. Stiu ca e de la dinti caci se trezeste plangand si se trage de urechi. Totusi se calmenaza in brate sau la boob, uneori e nevoie de gel de dinti.

Per total e mai bine, si asta ca nu am facut planuri si liste exacte cum zice tanti Pantley. Deci cred ca are dreptate ea pe-acolo ce si cum sfatuieste, sper ca intr-o zi (sau noapte) sa zic I did it!

No comments: