Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

18 March 2010

Dinti dinti dinti

gran sonrisa gran sonrisa gran sonrisa astia, care nu mai ies, dar zapacesc! gran sonrisa gran sonrisa gran sonrisa

Cred ca Daris se scoala din cauza lor. Plangand si tragandu-se de urechi. Ieri si alaltaieri noapte i-am dat ibuprofen, 1 ml, caci s-a trezit pe la 1 am, exact cand sa ma culc eu. Dupa asta nu s-a mai trezit pana pe la 7 am. sa fi fost (era deja lumina, ca nu catadicesc sa cobor din pat sa vaz cat e ceasu'), lapte si apoi iar somn. Pana la 10 am cand ne trezim se mai scoala macar o data, dar tot bun e. La 10 se rostogoleste pe burta si incepe: "daaa taaa taaa baa daaaa", ma apuca de fatza, mai vorbeste cu ursul, mai chiuie un pic... mai stam in pat vreo juma' de ora si apoi incepem treaba.

Pana acu' nu i-a iesit nici unul, nu mi se par gingiile umflate, dar durere bine ca-i dau gran sonrisa gran sonrisa gran sonrisa dinti dinti dinti, uof!

7 comments:

Clara said...

Pai, considera-te o fericita. Se trezeste la 7 si dupa aia se pune inapoi la somn pina la 10:00!!??? Cool!!! Al meu se trezeste de vreo saptamina numai in jur de 6:00 ( ma gindesc ca e un nou program - too bad for mommy:) si se mai pune la somn pe la 9:30 am -10:00 cind mie oricum nu-mi e somn.
Eu, in timpul zilei, cind am mai suspectat dureri de dintisori, i-am dat un bastonas de castravete rece, i-a placut, l-a facut ferfenita.:) Hai, pupam somnoroase pasarele.:)

elena_elless said...

nici A. mea nu are dinti inca, si face tot asa ca D. a ta .. trezit plangand, tras de urechi ...

chiar ma intrebam daca e ok, ca in jurul ei bebicii au cel putin cate-o pereche de pe la 6 luni.

Dahnah said...

@Clara, da, noi inainte ne trezeam la 12 ziua, asa ca acu suntem hokey la 10 :D

A experimentat si Daris placerile castravetelui rece sau bucati de mar rece.. dar e pt moment uof!

@Elena, stiu ca altii au dinti de la 4 luni, noi nu inca. Tu ce remedii folosesti?
Pupici!

Pepitzel said...

Daaaa, daca asa efect a avut ibuprofenul, de la durere se trezeste ea saracuta. Ies ei cumva pana la urma. Pupam!

Lavinia - Edukid said...

Mititica... e foarte draguta! O sa-i creasca curand dintisorii: unul cate unul! Bucura-te de ea zi de zi!

O primavara frumoasa iti doresc!

elena_elless said...

Andreei nu i-au dat inca dintii, si e fussy si plangacioasa noaptea, eu zic ca e de la dinti dar nu stiu sigur..

Ma intrebai de remedii .. ce merge aproape de fiecare data e ..sanul! desi ii mai dau carpa imbibata in apa rece, teether ..de-astea.
si o singura data tylenol cand avea mild fever.. cam atat.

Lui Daris i-au dat dintii ?

Dahnah said...

Nu are nici un dinte inca!! Eu i-am mai dat de cateva ori ibuprofen... tot incerc sa evit dar cand se scoala asa noaptea ii dau sa o mai linistesc. pupici!