Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

09 March 2010

BLW update

E clar, daca i-as da piure cred ca ar manca dublu cantitativ, asa e mai mult joaca si ceva la ghiozdan, insa nu mancare-mancare. Am probat: i-am dat 2 mere coapte pasate + jumatate de banana amestecate cu cereale, cat sa le poata lua in mana. A mancat tot. Pai ea la o masa de fructe nu cred ca acumuleaza un fruct intreg, din tot ce e pe acolo, sau fie, unul, dar nu mai mult.
Apoi, de cateva ori s-a nimerit sa ii dau lapte dupa o masa de solide, caci voia sa doarma... si surpriza! A mancat ca si cum nu mancase nimic inainte. Eu mereu dupa BLW o las vreo ora-doua uneori si mai mult pana ii dau laptele. Faza e ca ea nu cere mancare, daca ii dai mananca destul de bine, daca nu - nu. Eu si cam intuiesc cand ii e foame si poate de aia nu apuca sa "ceara".

Ii plac cerealele amestecate cu un fruct, fara lapte, fara apa.
Nu i-am mai introdus nimic nou, dupa 8 luni o sa ii dau ou si poate porumb.
Pana acum nu are nici un aliment pe lista neagra, ii place tot. Are zile cand mananca mai mult, si zile cand nu prea mananca, dar incantata e mereu cand o pun in scaunel. It's the attitude that matters! sonriendo

7 comments:

maria said...

:)
ce fel de cereale ii dai?

happy-mami said...

Probabil ca daca ar papa mai multa mancarica, ar scadea treptat portiile de lapte, poate chiar le-ar inlocui. Eu prefer sa ramana mancarica doar o completare a laptelui matern, nu-s pregatita sufleteste pentru inlocuire.

Clara said...

Sunt de acord cu ce spui. Si eu am constatat acelasi lucru cu Bryce. I-am dat intr-o seara piersica cu cereale si a mincat tot din castronas sau iaurtel la care am adaugat fructe naturale si la fel a ras tot. Interesant e ca, atunci cind ii dau cu lingurita, mi-o ia din mina si si-o baga direct in gurita. :)
Oricum, chiar daca nu baga prea mult la ghiozdanel tot mai mult imi place BLW caci imi lasa impresia ca Bryce chiar iubeste sa stea la masa cu noi si sa incerce chestii noi.
In ceea ce priveste lapticul, noi suntem pe formula si maninca aceeasi cantitate, citeodata chiar un pic mai mult. Eu il simt pe al meu multumit pina in prezent. Pupici dulci. :)

dani said...

Noi papam piureuturi,din cand in cand mai primeste ceva de rontait, dar stau atenta la el ca un uliu,de teama sa nu se inece.As vrea si eu BLW dar imi lipseste curajul.Nu il fortez niciodata sa manance, sunt foarte atenta la ce alimente prefera.Ne place cartoful dulce copt,e preferatul lui, brocoli e primul pe lista neagra.Daris e o scumpa la masa,as vrea sa-l vad si eu pe Mark ca se infrupta asa.

Dahnah said...

@Maria, am luat cereale de alea de bb din magazin care au si ceva zahar. Daca vrei 100% naturel amesteca in casa faina de orez, ovaz, mei si ce mai gasesti.

@Dani, sa stii a dupa ce citesti tot ce presupune BLW si vezi cata logica are nu mai e frica aia ca se ineaca, mai ales ca dupa vreo luna asa nici nu mai "gag". Mai ales la cat curaj ai avut tu cu alte aspecte legate de sarcina, bebe si tot, asta nu e nimik, iti zic eu! :)

@Clara, asa si Daris, apuca ea lingurita, doar asa is invatati ei mititeii, cum altfel! hihi!

@happy-mami, nici eu nu vreau sa reduca mesele de lapte, nici nu ma gandesc! Uneori parca ziua parca suge mai putin, dar recupereaza ea noaptea, haha! Mai bine era invers!
Pupici!

dani said...

Iti multumesc pentru incurajare Dahnah,e adevarat ca nu stiu foarte multe despre BLW,poti sa-mi recomanzi( ce,unde,de unde ) sa citesc despre acest subiect?

Dahnah said...

@Dani, uite aici tradus din cartea lui Gill Rapley, cea care a teoretizat metoda: http://pepitzel.blogspot.com/search/label/Baby%20Led%20Weaning%20%28Teoria%29
si daca pui Baby led weaning pe google mai gasesti cate ceva.
Partea buna e ca se poate incepe oricand, adica se poate face trecere de la piureuri la BLW.