Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

17 March 2010

Meniu

Azi dimineata mamaliga cu banana, amestecate, idee de Luis. Era cam moale asa ca am dat cu lingurita. Era mult, destula mamaliga si o banana intreaga... a ras tot! Repet ideea: cand ii dau cu lingurita mananca waaay more decat singurica, adica vizibil mult mai mult. Ea cred ca termina ca se plictiseste, nu ca se satura.
Apoi papaya si astea vreo 4-5 bucati.

Azi i-am mai dat o masa de lapte in plus. Bine ca am scris ca mi-au sugerat fetele ca poate ar trebui sa dau mai mult ziua, mai ales ca eu nu vreau sa raresc alaptatul.

Seara (caci la pranz am fost plecati) a mancat broccoli, dovlecel, conopida, paine prajita. Am repetat de ieri, dar altceva nu aveam in casa.

Maine vreau sa ii dau galbenus de ou. Cat si cum sa ii dau, cu ce sa il combin oare?

2 comments:

happy-mami said...

Cred ca in timp ce scriai, noi mancam mamaliga, care iesese prea tare si ne gandeam ca e buna consistenta pentru Filip. Inca nu i-am dat (avea sare).
Din galbenus stiu ca se da cate un sfert sau o treime la inceput, dar la noi astia autodiversificati cred ca situatia se poate schimba. De exemplu, Filip mamanaca uneori doar 10-20% din ce-i pun eu pe tava, deci, pregatim mai mult, aruncam mai mult.
Abia astept sa o vedem pe Daris papand outz :)

dani said...

Noi papam deja galbenus,am inceput cu 1/8,1/4,1/2,1.Ii dau de 2-3 ori pe saptamana cate un galbenus ,amestecat cu iaurt si branzica sau diferite piureuri.Cred ca ai putea sa-l faci pasta cu iaurt pe paine prajita.pusi